tisdag 1 januari 2013

Får jag presentera........

....Signe, en liten söt pudelflicka

Hon har nyligen flyttat hem till Bodil, en scrapkompis till mej.

I mellandagarna hade vi en liten scrapträff för dom som var lediga, vi åt och drack gott och så scrappade vi förstås, här kommer en massa bilder, lite huller om buller















Vi hade så trevligt och dagen gick rasande fort, men snart träffas vi igen, då blir vi full styrka ca 16 st glada entusiastiska scrappare, som tycker scrapping de é livet de.

Här kommer en bild på något som jag fick av mina fina vänner när jag legat på sjukhuset

Jag har bara dom bästa vänner man kan ha.

På tal om vänner så var Jenni & Lars hos hos och firade in det nya året, Jenni hade gjort en supergod förrätt och en fantastisk efterrätt och jag själv stod för middagen, vi var nog väldigt hungriga för jag glömde helt att fota, det får bli till en annan gång, för jag hoppas det blir många gånger till som vi firar nått ihop.

Imorgon ska vi till Scaparlusten i Sjöbo, där har dom rea, 50% på ALLA mönstrade papper, det kallar jag rea det.Det blir nog ett och annat också misstänker jag, hoppas vi får roligt i allafall.

Önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR, många fina scrappstunder, ska kanske försöka mej på ett nyårslöfte också, jag ska försöka bli lite bättre på att blogga, ja vi får se hur det går!!!!!!

Tjingeling
Annette


"Gör det roliga först,
det tråkiga blir mindre tråkigt,
när inget roligt väntar"

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ roligt att ni också blev positiva över ´Skaparlusten,
Ilona är super trevlig och hennes butik är som Pandoras ask.

Stor kram från

Blomman.

allram/ Jenni sa...

Signe är så söt men vilken valp är inte det. Tackar för den goda middagen och hoppas den blir återkommande precis som mellandagsträffen.:-)