lördag 9 februari 2013

Läääänge.......

....sedan sist, jag vet, jag borde skaffa mej en bloggskötare. Jag har ju inte riktigt tid med detta, det finns det som är roligare, scrappa tillexempel. Men efter vissa påtryckningar ska jag ta mej i kragen. Jag har som sagt scrappat mycket men inte hunnit fixa bilderna ännu.

I dag var jag och en mycket god vän hos Skaparlusten i Sjöbo, oj vad det var roligt, många fina saker fick vi med oss hem, och lite roligt som Ilona som äger butiken skickade med oss som en gåva att använda vid vår nästa träff, eftersom det ska bli en överraskning får jag visa det vid ett senare tillfälle.Stort tack Ilona, det var jätte snällt .

På tal om Skaparlusten måste ni gå in och kolla på hennes fantastiska DT, Marie, hon gör helt otroliga saker, speciellt med Graphic 45 papperna, hon är verkligen en konstnär, hennes album är otroligt fina och välgjorda, inget slarv och hafs här inte,
( man har ju sett några stycken skräckexempell tidigare), men Maries är så fina, hon ger så mycket inspiration och delar med sej med tips och ideer. Och något som vi ser mycket fram emot är att ev till våren kommer både Marie och Ilona och besöker vår sckrapträff och visar o berättar om lite av varje, det ska bli väldigt roligt.

I somras var vi en tur till Köpenhamn, Zoo & Tivoli stod på programmet, en massa foto blev det som jag tänkt länge göra ett album om, får se när det ska bli tid till det, nu duggar ju skrappträffarna tätt framöver,
mässor m.m.puh, det blir mycke nu.

Några bilder från i sommar




Och till sist en scrappbild, det måste man ju ha med
Hemma hos Bodil, ett roligt album blev det.

Ha det så gott till nästa gång
Tjingeling

" Don´t dream your life
live your dream"

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja man blir så inspirerad av Ilona och Marie.
Sen "smittar" du alla oss, HÄRLIGT!!!

Du är världens bästa!

Många kramar

Blomman.