söndag 9 juni 2013

Hallå........

I´m back, om det är någon som minns mej, det är ju väldigt länge sedan det hände något här. Det har varit väldigt omtumlande den sista tiden av många olika orsaker, kan återkomma till det en annan gång. Ska även berätta om dom tre personer som har gjort en hel del för att förstöra och sätta käppar i hjulen så att jag inte ska kunna scrappa, hålla kurser m.m. Men till er tre ska jag bara meddela att jag faktiskt FÅR scrappa så mycket jag vill, Jag FÅR hålla mina scrappträffar och jag FÅR ha kurser både själv och tillsammans med min gode vän Jenni.och jag FÅR åka Skåne runt på olika scrappträffar. Så trots era fula försök att sänka mej har ni totalt misslyckats, och jag vet vem ni är trots att ni tror att Ni varit anonyma, jag känner igen rösterna, men Ni är ju inte direkt kända för er intelligens, tycker enbart synd om ER som har ett sådant miserabelt liv att ni ägnar er åt så usla metoder. Jag har bara en fråga, är Ni så fruktansvärt avundsjuka?? eller vad beror det på???

Nu till något roligt, jag ska vara sommarvikarie på Kristinasscrappboking i Ängelholm, det ska bli så roligt.
Jag ska blogga på tisdagar och jag kommer att ha en rolig överraskning till er då.

Tills dess får ni ha det så gott
Tjingeling
Annette


" En människa som mår bra, har aldrig behov av att
  attackera eller förlöjliga en annan människa"


4 kommentarer:

allram/ Jenni sa...

Ja se idioter kommer alltid att finnas. Det är bara att hoppas att synden straffar sig själv. Vi hade ju lätt kunna ge igen om vi velat men vi sänker oss inte till den nivån. Det är ju bara tråkigt för alla som trodde på deras påhitt. Det ska bli såå skönt med semester och med en så duktig vikarie. Ska bli spännande.

Anonym sa...

Sjuka människor.
Vi struntar i dem och njuter och har roligt tillsammans,
För vi kastar inte pärlor på svin....

Det skall bli jätte kul att se dina fina saker när du är vikarie.
Stora kramen från Blomman.

Helena Påhlsson sa...

Kram från Helena

Helena Påhlsson sa...

Kram från Helena